科目情報
Global Englishes and the marketplace
Global Englishes and the marketplace
Global Englishes and the marketplace
世界における英語と市場
講義(英語)
The aims of the course are (1) to provide the student with critical knowledge of different contemporary forms of Englishes and knowledge of how, why, and where they emerge around the world and (2) to strengthen the student's proficiencies in analyzing, assessing and using different forms of English that are appropriate in a wide variety of global marketplaces and international professional contexts. The course discusses and reflects on the interconnections of geo-historical, cultural, political, legal, and technological changes and developments that have influenced the emergence of various Englishes and their diverse contemporary uses in different business and professional domains. TAKE-HOME ASSIGNMENT ON TOPIC OF STUDENT'S CHOICE Assessment: 7-point grading scale
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このコースの目的は、(1) 現代のさまざまな形式の英語に関する重要な知識と、英語が世界中でどのように、なぜ、どこで出現するかについての知識を学生に提供すること、(2) さまざまな世界市場や国際的な専門的文脈に適した、さまざまな形式の英語の分析、評価、使用の能力を強化することです。 このコースでは、多様な英語の出現と、さまざまなビジネスや専門分野における英語の多様な現代的使用に影響を与えた、地理歴史的、文化的、政治的、法的、技術的な変化と発展の相互関係について議論し、考察します。 試験:エッセイ作成 評価:7段階評価スケール
Course type: Vacant place scheme, Ordinary, Exchange Primary program: Bachelor's Degree Programme in International Business Communication in English Department: School of Communication and Culture Faculty: Arts