科目情報
MGMT 100 - HYBRID HUMAN RELATIONS IN ORGANIZATIONS
MGMT 100 - HYBRID HUMAN RELATIONS IN ORGANIZATIONS
MGMT 100 - HYBRID HUMAN RELATIONS IN ORGANIZATIONS
組織における人間関係
講義(英語)
EDMONDS COLLEGE Human Relations in Organizations - MGMT 100 Section 02 Winter Quarter 2024 COURSE INFORMATION Winter 2024 Credits 5 Time, Class Days, hybrid course - Meets T/TH, RM MD221 9:30-10:20AM F2F - The majority of assignments completed and submitted online. Course Description: Successful organizations maximize human potential to meet organizational goals and objectives. Focus on leadership, team building, interpersonal skills and applying principles of organizational behavior to today’s changing and diverse workplace. INSTRUCTOR INFORMATION Instructor Name: Chuck Loomis Office Hours: Before class or by appointment Email: charles.loomis@edmonds.edu Office Location: Classroom, Best Way to Reach Me: Via Canvas email. Expect 24 hours response with the exception of weekends which may take longer. Human Relations in Organization 12th edition & McGraw Hill Connect by Robert N. Lussier - see paragraph below All students have access to the eBook and publisher course materials on the first day of class. When registering for this course, students are automatically assessed a fee for the eBook and access to the publisher course material. Students do NOT need to purchase a physical textbook for this class. The eBook comes with the course. First Day Access is a partnership between Edmonds Community College and the textbook publisher to provide students access to the adaptive online resources and the latest version of the eBook at a discount. Materials are available on the first day of class and located directly in Canvas. If students want to receive an optional low-cost, loose-leaf textbook in addition to the eBook, they can pick one up (for an additional fee) at the bookstore or order online. Students who drop before the add/drop date (see EDC Academic Calendar for last day for 100% refund) are not charged the First Day Access fee. COURSE OBJECTIVES Upon successful completion of this course, students will be able to: Apply interpersonal skills for effective teamwork, conflict resolution, motivation, leadership and communication. Identify strategies to improve cross-cultural relations and overcome cross-cultural communication barriers. Demonstrate systematic method for making ethical decisions. Explain barriers to communication and describe how to overcome them. Apply knowledge, awareness and/or skills to identify and analyze issues related to diversity. Describe how your personality, mental ability, and values differ from others. COURSE MODE We will meet Tuesday and Thursday face to face. The remaining time is replaced by content and activities that take place in a managed online classroom (eLearning class). However, the contact hours are flexible and assignments and communication can take place at home or any place with a computer and Internet access. For more information about taking an online class, visit eLearning at Edmonds Online. DIVERSITY and INCLUSION It is my intent that students from all backgrounds and perspectives be well served by this course, that students' learning-needs be addressed both in and out of class, and that the diversity that students bring to this class be viewed as a resource, strength and benefit. It is my intent to present materials and activities that are respectful of diversity: gender, sexuality, disability, age, socioeconomic status, ethnicity, race, religion, and culture. Your suggestions are encouraged and appreciated. Please let me know ways to improve the effectiveness of the course for you personally or for other students or student groups. Land Acknowledgement Statement: "We respectfully acknowledge the Indigenous peoples who are the traditional caretakers of the land. For our campus they are the Snohomish, Stillaguamish, and Suquamish and other Coast Salish peoples. We also acknowledge the Indigenous caretakers of the land wherever each student who is taking this course is located, and pay respect to the elders, past, present, and emerging."
コース情報 2024年冬学期 単位数 5 時間、授業日数、ハイブリッドコース - 月/木、RM MD221 9:30-10:20AM F2F - 課題の大半はオンラインで完了し提出する。 コースの説明成功する組織は、組織の目標や目的を達成するために、人間の潜在能力を最大限に引き出している。リーダーシップ、チームビルディング、対人スキルに焦点を当て、組織行動の原則を今日の変化と多様性のある職場に適用する。 講師情報 講師名 チャック・ルーミス オフィスアワー 授業前または予約制 Eメール:charles.loomis@edmonds.edu オフィスの場所教室, 連絡方法: キャンバスのEメールにて。 週末を除き、24時間以内に返信します。 ロバート・N・ルシエ著『組織における人間関係』第12版&マグローヒルコネクト(下段参照 すべての受講生は、授業初日にeBookと出版社の教材を利用することができます。このコースに登録すると、学生は自動的にeBookと出版社の教材へのアクセス料が課されます。 このクラスで教科書を購入する必要はありません。eBookはコースに付属しています。 First Day Accessはエドモンズ・コミュニティ・カレッジと教科書出版社との提携で、学生は適応性のあるオンライン教材と最新版のeBookに割引価格でアクセスすることができます。教材は授業初日に入手でき、キャンバスに直接配置されます。eBookに加え、オプションで安価なルーズリーフの教科書を希望する場合は、書店で受け取ることも、オンラインで注文することもできる(有料)。追加/退学日(100%払い戻しの最終日についてはEDCアカデミックカレンダーを参照)前に退学した学生は、First Day Accessの料金は請求されません。 重要 - CONNECT登録 1週目 電子ブックを利用するためには、授業初日にキャンバスへの登録(コネクト登録)が必要です。 登録後、キャンバスのモジュールを使用して、すべてのウィークリーアイテムにアクセスします。コネクト登録について」をご覧ください。 ヘルプ McGraw-Hill Higher Education Digital CARE Team (full URL: http://www.mhhe.com/support) & Phone: (800) 331-5094. マグロウヒル・データ・セキュリティ(完全なURL: https://www.mheducation.com/privacy/data-security-policy.html。 コンピュータハードウェア/エレクトロニクス コース目標 このコースを修了すると、学生は以下のことができるようになる: 効果的なチームワーク、紛争解決、モチベーション、リーダーシップ、コミュニケーションのための対人スキルを応用する。 異文化関係を改善し、異文化コミュニケーションの障壁を克服するための戦略を特定する。 倫理的な決断を下すための体系的な方法を身につける。 コミュニケーションにおける障壁を説明し、それを克服する方法を述べることができる。 多様性に関する問題を特定し、分析するために、知識、認識、技能を応用することができる。 自分の性格、精神力、価値観が他者とどのように異なるかを説明できる。 授業形態 火曜日と木曜日は対面式。 残りの時間は、管理されたオンライン・クラスルーム(eラーニング・クラス)で行われるコンテンツとアクティビティに置き換えられます。ただし、接触時間はフレキシブルであり、課題やコミュニケーションは自宅やコンピュータとインターネットがあればどこでも行うことができます。オンラインクラス受講の詳細については、エドモンズ・オンラインのeラーニングをご覧ください。 多様性と包括性 あらゆる背景や考え方を持つ学生がこのコースに参加すること、学生の学習ニーズにクラス内外で対応すること、学生がこのクラスにもたらす多様性をリソース、長所、利点とみなすことが私の意図です。ジェンダー、セクシュアリティ、障害、年齢、社会経済的地位、民族性、人種、宗教、文化など、多様性を尊重した教材や活動を提示することが私の意図するところです。皆様からのご提案をお待ちしております。あなた個人にとって、あるいは他の学生や学生グループにとって、コースの効果を向上させる方法をお知らせください。 土地認識に関する声明「私たちは、土地の伝統的な管理者である先住民族を尊重します。私たちのキャンパスでは、スノホミッシュ族、スティラガミッシュ族、スクワミッシュ族、その他のコースト・サリッシュ族がそれにあたります。また、このコースを受講する学生がどこにいても、その土地の先住民の管理者を認め、過去・現在・未来の長老たちに敬意を払う。"
ビジネス学科