科目情報
Inglés II
Inglés II
English II
英語 II
語学(英語)
UNIT 1: EATING HABITS Grammar items and language functions: (i) countability (ii) articles (iii) agreeing and disagreeing (iv) modal verbs I: expressing skills and ability (v) giving recommendations and advice Vocabulary area: (i) food and nutrition (ii) 'Sustainable Development Goal 02: Zero Hunger' --> Project Based Learning (PBL) UNIT 2: HEALTH AND LIFESTYLE Grammar items and language functions: (i) quantifiers (ii) adverbs (iii) prefixes and suffixes (iv) modal verbs II: rules and obligations/ prohibition / lack of necessity (v) future forms Vocabulary area: (i) healthy living and illness (ii) lifestyle (iii) 'Sustainable Development Goal 03: Heathy Lives and Well-Being' --> Project Based Learning (PBL) INTEGRATED SKILLS: DEVELOPMENT OF PRODUCTIVE AND RECEPTIVE MODES OF COMMUNICATION • Project Based Learning (PBL) • HORA DEL GRUPO ÚNICO: WRITING - restaurant reviews / prepositions of place - discursive writing (for and against essays)
ユニット 1: 食習慣 文法項目と言語機能 (i) 可算性 (ii) 冠詞 (iii) 同意と不同意 (iv) 様態動詞I:技能と能力の表現 (v) 推薦やアドバイスをする 語彙エリア (i) 食べ物と栄養 (ii)「持続可能な開発目標02:飢餓ゼロ」→プロジェクト・ベースド・ラーニング(PBL) ユニット2:健康とライフスタイル 文法項目と言語機能 (i) 数量詞 (ii) 副詞 (iii) 接頭辞と接尾辞 (iv) 様態動詞II:規則と義務/禁止/必要性の欠如 (v) 未来形 語彙エリア (一)健康的な生活と病気 (ii) ライフスタイル (iii)「持続可能な開発目標03:健康的な生活と幸福」→プロジェクト・ベースド・ラーニング(PBL) 総合的なスキル 生産的コミュニケーション様式と受容的コミュニケーション様式の開発 - プロジェクト学習(PBL) - グループレッスン:ライティング - レストランのレビュー/場所の前置詞 - 論述的ライティング(エッセイの賛否両論)
Lenguas Modernas/ 現代言語学部