科目情報
Tourism Marketing
Tourism Marketing
Tourism Marketing
ツーリズムマーケティング
講義(英語)
Welcome to "Tourism Marketing" at Dalarna University The course “Tourism Marketing” is composed of two modules. The first module introduces basic marketing concepts and theories. Module one covers branding, distribution, segmentation, pricing, and positioning and deals with applying these concepts in a tourism context. The second module is concerned with analysing the marketing mix that tourism businesses use. In module two, the focus is on interpreting how tourism businesses market their products and services with consideration of their target market, competitors, and brand image. This campus-based course runs at a 50% rate over ten weeks. It consists of lectures, seminars, and a written examination. To complete the course, students must: actively participate in all seminars gain a passing grade in all the seminar assignments gain a passing grade on their written examination After successful completion of the course, you should be able to: explain basic concepts and theories within marketing in general and within tourism marketing specifically evaluate the advantages and disadvantages of different marketing strategies in general and of tourism marketing specifically analyse the marketing mix of tourism businesses.
ダラルナ大学の「観光マーケティング」へようこそ コース「観光マーケティング」は2つのモジュールで構成されています。最初のモジュールでは、基本的なマーケティングの概念と理論を紹介します。モジュール1は、ブランディング、流通、セグメンテーション、価格設定、ポジショニングをカバーし、これらの概念を観光の文脈に適用することを扱います。2番目のモジュールは、観光企業が使用するマーケティングミックスの分析に関係しています。モジュール2では、ターゲット市場、競合他社、ブランドイメージを考慮して、観光企業が製品やサービスをどのように販売するかを解釈することに重点を置いています。 このキャンパスベースのコースは、10週間にわたって50%の割合で運営されています。講義、セミナー、筆記試験で構成されています。 コースを修了するには、学生は次のことを行う必要があります。 すべてのセミナーに積極的に参加する すべてのセミナー課題で合格点を獲得する 筆記試験で合格点を獲得する コースを無事に修了すると、次のことができるはずです。 マーケティング全般、特に観光マーケティングにおける基本的な概念と理論を説明する 一般的に異なるマーケティング戦略の長所と短所、特に観光マーケティングを評価する 観光事業のマーケティングミックスを分析する。
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