科目情報
HOST 164 Customer Service Operations
HOST 164 Customer Service Operations
HOST 164 Customer Service Operations
カスタマーサービス オペレーション
講義(英語)
Providing excellent customer service is essential to the long-term viability of an organization. This business-oriented course focuses on providing customer service in the context of business operations (e.g. retail, hospitality, management) including face-to-face interactions, the expectations of individuals working directly with customers, and how employees can succeed in leaving a positive impression on stakeholders including customers, supervisors, and managers. The course provides fundamental elements of customer service and explains how they can be applied in any organization in real-world situations.
優れたカスタマーサービスを提供することは、組織の長期的な存続に不可欠です。 このビジネス指向のコースでは、対面でのやりとり、顧客と直接接する従業員の期待、顧客、上司、管理職を含む関係者に好印象を与えるにはどうすればよいかなど、ビジネス(小売業、接客業、経営など)の文脈における顧客サービスの提供に焦点を当てます。 このコースでは、顧客サービスの基本的な要素を提供し、それらがどのような組織においても、実際の場面でどのように応用できるかを説明します。
Hospitality and Tourism Management degree